Hockeyfreaket

Good old times

Kategori: Allmänt

Sitter här på kvällskvisten och lyssnar på lite nostalgisk musik, sånt jag lyssnade på på högstadiet. och började även kolla på lite bilder, haha vad vi såg ut allihopa, så små xD
Hahah hittade en bild på Robin från avslutningsfesten, haha första kärleken typ (a) x) fan vad jag skulle vilja gå tillbaka till den tiden ibland och återuppleva allt :P
Har inte gjort så mycket idag heller, känner mig så jävla rastlös nu bara för jag har haft massvis med saker att göra dom senaste veckorna, och sen bara gå till att inte göra nånting, it sucks!
Och det suger ännu mer när man inte har pengar, för då kan man inte hitta på nånting heller..
Ne nu ska jag sluta klaga och slänga mig i sängen eller nånting, för på datorn finns det inget å göra heller, bläää.. Godnatt!
Slänger in en bild från furulid ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: