Hockeyfreaket

Pinterest!

Kategori:

Haha jag är beroende! 
Helt glömt bort bloggen och fastnat på pinterest, känns som jag repin:ar allt hehe 
framför allt alla jävla snygga hunkar som finns där, mums! 
 
Men ialla fall, i lördags så va det kalas för alla oss som fyllt nu i november, jag fick ett helt underbart fat av Helena & Eva med familjer, tänkte googla nån bild å lägga upp, och av Malin å dom fick jag världens vackraste ring från Laila Bagge som jag önskade mig, helt jävla underbart vacker är den, smälter typ varje gång jag ser den!:D och det är ju liksom äkta swarovski kristaller på, så lite bling bling är den allt hehe 
 
Och igår jobbade jag, segt som helvete, typ inte nåt folk på hela dagen, och då blir det ju rätt surt att gå där till 20 med inget folk och sen städa på det.. 
Idag var det ju dags för kurs igen, fick några papper som vi redan gjort, dom har verkligen noll koll^^ men skönt att det är sista veckan nu, men imon är vi lediga, men sen har vi lite å göra resten av veckan, eller aa, på fredag är det ju avslutning, skööönt! 
 
fan alltså jag måste börja köpa julklappar, har ingen lust att stressa några dagar innan jul, och vet inte än om jag ska jobba i blomsteraffären i jul, så då känns det ännu mer stressande att jag måste börja köpa nu, för gör jag inte det så lär jag säkert få jobba ^^ 
 
fatet jag fick, fast utan den där ställningen då som den verkar stå på.. 
finns även sjukt snygg skål med samma motiv och även en vas
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: