Hockeyfreaket

TVD!

Kategori:

Precis kollat på veckans TVDavsnitt och detta avsnittet var väldigt bra faktiskt, men jag börjar dock bli lite besviken på den serien, älskade 1&2a säsongerna och gillade även 3an, men nu börjar det spåra lite, innan var det fyllt av kärlek liksom å inte så mångra problem, men nu, nu är det BARA problem och typ nada kärlek. Och ja jag är ett sk "stelena"fan, fast jag gillar Damon också haha, han har ett speciellt sätt liksom
 
Nog snack om den serien nu hehe, idag så har jag inte gjort nåt speciellt, va i Aneby en sväng och handlade lite, sen har jag bara umgåtts med mamma och pappa typ. 
Imorgon ska jag in till stan lite tidigare för å fika på stan med en vän, sen är det hockey, Håve-Frölunda.
efter hockeyn så ska jag nog hem, har inget inplanerat, så detta blir en väldigt händelselös helg, precis som hela den här veckan typ haha. 
men på måndag börjar min kurs igen, vilket påminner mig om att jag måste göra mina uppgifter, blöh! 
 
Idag fyller även världens finaste kille 6 år också! GRATTIS<3 
Mackelito i somras
Haha vääärldens sötaste!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: