Hockeyfreaket

Vamps!

Kategori:

Haha asså jag vet verkligen inte hur jag ska beskriva Vamps, den var typ dålig men ändå lite rolig ibland, inte så att man skrattade hela filmen igenom, men lite då och då kanske:P 
var inte alls som jag trodde för jag har läst massa bra om den så blev lite chockad faktiskt att den inte var bättre. 
Var liksom två tjejer som bodde i varsin kista med jord i, och egentligen hade inte filmen nån speciell handling, den bara liksom rullade på
Aja, misslyckad nerladdning typ haha
får hitta nåt annat roligt att ladda ner och kika på
 
Åh så skönt att jag gjort klart mina uppgifter nu med, kanske inte helt till punkt och pricka och alla frågor, men det mesta iaf så det får duga till honom på måndag:P 
för å inte tala om deras fula tänder haha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: