Hockeyfreaket

Allmänt..

Kategori: Allmänt

Heej alla igen, det va ett tag sen jag skrev här nu.. Men känns inte som jag har haft tid, fast jag egentligen har haft massor me tid:P vet inte vad jag ska skriva, men kan ju berätta lite om min helg:P

Fredag:
Skola-helt okej
Buss hem, möta Maja vid Ica:)<3
Va me Maja hela kvällen, hade mkt kul, tänkte tillbaka på massa roliga minnen tsm! x'D hahahaha shit va go'a skratt vi har haft!! Har känt varandra i ca. 7 år nu:) <3, 7 år är egentligen en lång tid..
Sen vid tolvtiden på natten så tog vi min moppe in till "stora" Aneby och åkte runt lite där, asså den där jävla horan som typ försökte springa efter oss och typ slå oss elr nåt!xD haha, kmr aldrig glömma när vi skrek åt henne!
Sen släppte jag av Maja vid hennes hus och åkte hem.. Vi kollade på nån cp film me, typ Are you scared..
den va helt cp! typ massa lustiga människor som älskade doften av blod och käkade upp människorna:S

Lördag:
Vakna, slappa, fixa mig sen hockey:)
Hv vann me 3-2 mot 08:orna!;D Fan va sur jag blev på han som va jämte mig!!:@ Liv hade skaffat nya benskydd och dom va typ röda men hade även vitt på sig, men bara för att dom va röda så sa han jävla kommunistskydd du har skaffat Liv!!
asså när jag hörde han säga det så blev jag helt jävla förbannad! sen sa han det typ en gång till, och jag lovar att hade han sagt det en tredje gång så hade jag fan i mej skällt ut han inför hela hallen!! det har ju för fan inget med hockeyn att göra!!:@ Men aja, hv vann ju iaf! :D 
Efter hockeyn så hämtade mamma mig o pappa, vi drog ner till stan en sväng, vi käkade på China Palace uppe vid June:) det va mums! har inte käkat kinamat på länge!:/:P Sen åkte vi hem, hemma kollade jag på lite film och sen blev jag astrött vid typ halv elva och tänkte att jag skulle sova då, men nä då låg jag och snurrade till typ ett på grund av att sängjäveln är så obekväm!! då gick jag ner och tog alvedon, sen minns jag typ inget mer:P

Söndag:
Söndag gjorde jag typ inget, vart hos syster en sväng, fick en parfym, bodylotion och en ny vattenfast mascara:) tur att man har en syster som säljer för Oriflames så att man kan få lite stuff;P hehe
Sen åkte vi hem, mamma gjorde fattiga riddare till mig:P mums, det va typ 8 år sen man åt de sist:P
Sen blev det slappa vid datorn och kolla på film resten av dan. så har vart en lugn och soft helg..


Idag så beställde jag mina biljetter till Champions League:P börjar på onsdag, så då har hv match på onsda mot Bern, på torsda mot Modo tror jag och sen hemma på lördag mot Rögle:P fullspäckat schema för spelarna kan man ju säga!

Saknar Rasmus:/ <3

Men nu ska jag kolla på tv, ha de bra folks..

/ Puss, puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: