Hockeyfreaket

:/

Kategori: Allmänt

Klockan är typ ett och jag kan inte sova, elr jag har väl inte gjort nån vidare insats till att försöka.. Men jag har en känsla inom mig, jag vet inte vad det är med mig. Jag har så jävla dåligt samvete!!!!!! Och jag vet ju inte ens vad det är jag har dåligt samvete för! Jag har ju liksom inte gjort nåt!! Elr jag vet inte om vad det är jag har gjort i såna fall, det känns som jag har bedragit någon?!
Är det nån av mina kompisar som känner sig bedragna av mig?
Elr har jag gjort nåt, elr vad är det här? Vrf känner jag mig sån här?
Jag har massa jävla frågor, men har fan inte ett enda svar!:/ Usch, känner mig helt jävla deprimerad, men ändå arg, riktigt jävla förbannad känner jag mig me:S
Det här låter som att jag har blivit helt jävla emo!:S
Men allt jag undrar är ju bara om jag har gjort någon illa, elr är detta bara ett tecken på att jag kmr göra det, elr jag kanske rent ut bara kmr bli sårad själv:/ Är det mina känslor för Rasmus som spökar inom mig kanske?!:/
Innan blev jag ju glad över att se han, men nu när jag ser han så blir jag ju självklart lite glad, men innerst inne så är jag livrädd för att bli sårad:( och det är det sista jag vill nu, och nu tänker säkert ni som läser:
- Hur fan ska du kunna bli sårad om du inte ens vågar snacka med han??
Och ja, jag vet att jag måste våga prata med honom, men älskar man nån så väldigt mkt så är det svårt att säga nåt till han! Man är livrädd för att han ska skratta åt en elr förnedra en på ett elr annat sätt!
Folk får det att låta så lätt att bara gå fram till han och säga nåt, men om man är blyg elr livrädd då?
Men man lever ju som sagt bara en gång, så får väl försöka våga mig fram..
Skulle vilja skrika ut över hela världen att jag älskar Rasmus B_ _ _ _ _ _ _ !!!<3 Jag vill leva resten av mitt liv, bla bla..

Men nu ska jag väl hitta på nåt, kolla på film elr chatta me Ola;) haha,

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: