Hockeyfreaket

Helgen.

Kategori: Allmänt

Vet inte vad jag ska skriva, så kan väl skriva lite om vad som hänt i helgen. Den har inte vart kul! :/

Fredag:
Skola,
Sjukhuset, till mamma
A6, fick skor, käka schnitzel på Dragon me far
Hem,
hemma, släppa in hästarna, kolla på mina skor, nörda framför datorn & teven..
Sen sova

Lördag:
Väcktes vid 10,
Slappa, fixa mig
Åka hämta min biljett till Håve,
Sjukhuset till mamma,
Pappa åkte hem, jag stanna hos mamma från typ 14.00 till 17.45;P
Buss från Ryhov till K.A
Alma & Hampus vänta på mig vid bussen,
Hockey, Hv-Modo.. Hv förlordade ju SJÄLVKLART!!:@ börjar bli riktigt irriterande nu!! 2-5..
Pappa hämta,
Hemma, nörda datorn, chattade me Johannes, vilken söting asså;) hehe
Läste ut min svenskabok, shit va bra hon är!!:) Katarina Von Bredow(Y) ska läsa dom två sista böckerna me:P
Sen sova mellan tre-halv fyra

Söndag:
Pappa ropar vid tio om kortet, gick upp och lämnade det, gick o la mig igen, vaknade vid tre:O men sen när jag gick ner så visade det sig att klockan bara va två, eftersom man skulle dra tillbaks klockan en timme inatt:P
Han & Twist hade åkt till mamma,
Sen vid fyra ringer mamma och säger att pappa åkt,
då börjar jag med maten, de blev potatisgratäng & kassler(Y) lyckades faktiskt med gratängen!;P
o nu sitter jag här o muppar, blir väl kolla på tv elr nåt sen,

Imon är det lov, mamma kanske kmr hem, pappa till Borås, jag har ingen som vill göra nåt med mig för alla är bara upptagna, och de e inge kul!!
Men på lörda är det hockey igen:) hoppas det går bättre då!

Jocke har börjat skriva till mig igen, vet inte om det är bra elr dåligt?!:/
Jag saknar Rasmus!:( <3

Hare bra alla,

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Bästaste Maja:).. säger:

    Jag försöker att hänga me o läsa din blogg men mitt minne du vet:P så jag é lite sen med o läsa ksk menmen, jag läser iaf tillslut;) vi kan väl hitta på nåt snart?:) vadå "jag har ingen som vill göra nåt med mig för alla är bara upptagna, och de e inge kul!!"? då har du glömt bort mej isånnafall:(

    löööv joo sweetie<33

    2008-10-26 | 19:29:23
  • Bästaste Maja:).. säger:

    Jag försöker att hänga me o läsa din blogg men mitt minne du vet:P så jag é lite sen med o läsa ksk menmen, jag läser iaf tillslut;) kan vi inte hitta på nåt snart?:) vadå; "jag har ingen som vill göra nåt med mig för alla är bara upptagna, och de e inge kul!!"? då har du glömt bort mej isånnafall:(

    löööv joo sweetie<33

    2008-10-26 | 19:31:14
  • Anonym säger:

    hehe de e bra;P men du verkade ju va värsta upptagen denna veckan ju:/ du skulle ju till Christian o Ullared o massor i veckan ju, annars hade jag tänkt hitta på nåt med dig!:) <33

    2008-10-26 | 19:50:06
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: