Hockeyfreaket

200 cigarettes , (Y)

Kategori: Allmänt

Igår så vart det ju hockey , Hv förlorade mot Aik :/
Ante kände igen oss , fan också! xD
Haha , jag & Maja missade första målet xD båda trodde att vi stog och kollad på matchen , men antagligen så somnade vi till elr va i en annan värld just för tillfället för helt plötsligt så märkte vi att alla blev helt glad o massa o då såg jag att pucken låg inne i målet o jag ba: "Jaha , ojdå" xD  så jävla lyckat asså! xD
Haha , Ante trodde typ att vi hade kidnappat Jonas elr nåt efter invasionen den 31a för han ba:
-Jag har inte hört nåt från Jonas sen invasionen , vad gjorde ni med honom egentligen?
Haha så elaka va vi faktiskt inte ;) xD

Efter hockeyn igår så följde Maja med mig hem , vi kollade mest på film o snackade :)
Det vart trevlans :) <3
Hon åkte hem för nåra timmar sen o nu så sitter jag o kollar på film . Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag , imon är det ju skola igen . Men har bara en fucking lektion , jag har verkligen ingen lust att åka dit !
Men eftersom mamma ska hämta mig vid tolv när jag kmr med bussen och vi ska åka o handla efter så måste jag ju gå imon , om jag inte får tillåtelse att va hemma ;) :P

Aja , det var väl allt jag hade att skriva nu . Ha det så bra !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: