Hockeyfreaket

God morgon!

Kategori: Allmänt

Haha eller det kanske e lite sent för att säga det. Men sov dåligt inatt så fortsatte å sova efter jag vart ute med Jasmine. Fast har vaknat av några sms hit å dit från olika personer, konstigt att folk jämt ska messa när man sover!

Igår så var jag å kollade på Eclipse, helt jävla underbar va den! lätt bäst av dom 3 som kommit.
Sen stack jag, Petra & Frida till Vätterstranden, satt där i några timmar å kollade på folk å pratade massa :) sen gick vi via strandvägen ner till stan, gick å köpte pizza på 12ans å sen satte vi oss i rådhus å åt den, rådhusparken e verkligen så jävla mysig!
så satt vi där en stund, sen va Frida tvungen å åka hem å då gjorde jag å Petra likadant, skulle ha sovit hos Petra egentligen men kände att det e skönare å sova i sin egna säng hehe.

Ne orkar inte skriva mer nu
Ha det bra! Puss

"-Är du bionisk?
-Ne jag gillar bara tjejer."

Haha Zohan e så grym! (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: