Hockeyfreaket

Dag 07 – Min bästa vän

Kategori: Allmänt

Dag 07 – Min bästa vän


Min absolut bästa vän nu är nog Christoffer! Vi har känt varandra i ca. 5-6 år. Han har sina upp å ner sidor, men vi har liksom alltid klickat så jävla bra tillsammans, han har inte å är inte nån person som jag liksom "visar" upp för folk att det här är min bästa vän, eller klart att folk vet om att han finns men det blir så jävla lätt snack i den här stan. å med tanke på vilken pojk jag har så riskerar jag inte det, Christoffer å jag vet vart vi har varandra ändå:)

Sen räknar jag även Petra & Frida som mina bästa vänner, dom är de tjejkompisar som jag står närmast. Vi lärde känna varandra på Bäckadal när vi började i ettan. vi har aldrig nånsin haft ett riktigt gräl med varandra, 2 av oss kan tjafsa ibland men då kommer oftast nån å säger "hahah kommer ni ihåg blablabla..." å så brister alla ut i ett asgarv istället :D vi har så jävla underbara minnen tillsammans! å Johans fest är nånting vi aldrig kommer glömma! verkligen ALDRIG hahah..
Å sen ser jag fram emot sommaren då vi ska ge oss iväg i en månads tid tillsammans, haha fy fan va vi kommer hata varandra efteråt, kommer inte vilja ses på evigheter xD

Sen har jag ju Maja, vi har känt varandra i snart 9 år! Vi blev först i 6an, bästa vänner:) i högstadiet hängde vi ihop jämt å ständigt, vi blev ju trots allt Bill & Bull på niornas avslutningsfest;) haha. sen på gymnasiet så har kontakten vart lite sådär i o med att hon pluggar i Eksjö å jag i Jönköping, men när vi väl ses så har vi jävligt kul tillsammans :) Jag & Maja har inte heller aldrig haft ett riktigt gräl så vi inte pratat på evigheter, lite tjafs men inte mer. å vi har så jävla underbara minnen tillsammans, kommer aldrig glömma när jag tog moppen till henne klockan 3 på natten en gång haha.


Frida & Petra:)

Jag & Maja i Sävsjö, härligt minne <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: