Hockeyfreaket

4 juni 2012

Kategori: Allmänt

Jippieyay, idag har jag badat för sista gången! WOHO! fyfan så skönt, för har verkligen inte haft lust dom senaste månaderna och åka dit, men idag så avbröt jag hela skiten, egentligen hade jag bara tre gånger kvar men jag orkade inte med det, speciellt inte när jag är själv eftersom dom jag badade med innan har slutat.
Mamma var med inne i stan idag så efter badet va vi på Rentid och lämnade en sk. padda, eller ja bytte egentligen hehe eftersom vi fick en annan med oss, sen åkte vi till CityGross, jag handlade lite grönsaker och sen åkte vi till min bror och lämnade paddan ^^ egentligen hade jag velat gå på IKEA en sväng också men hade så ont i huvudet efter badet för jag inte ätit nåt så pallade inte åka dit.
Va även på Blomsterlandet, shoppade ljuslyktor för 10kr haha :P
Satt och taggade till för Petras 20års fest för hon bjöd in på fb, sen insåg jag hur långt det va kvar dit xD
fan också, vart ju supertaggad för fest xD
Har lite filmmys här hemma för mig själv med maaaaassa tända ljus, haha blev bara på sånt ljushumör för jag köpt nya lyktor idag :P
Ne det var väl allt jag hade att skriva för den här gången hehe, bye bye!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Det är bra, tagga på för fan, tiden går snabbare än du tror! xD

    2012-06-04 | 23:24:27

Kommentera inlägget här: