Hockeyfreaket

Kung Johan!

Kategori: Hockey

Ja nu är det nya året här och jag har inte skrivit nånting på en evighet känns det som, har inte haft lust till det, inte till nånting längre egentligen, allting känns så jävla tråkigt nuförtiden. till och med hockey känns tråkigt, iaf folket på hockeyn, bläh... 
På nyår gjorde jag ingenting typ, jävligt skönt, jävla överskattad dag. gick bara hemma i mysbyxor och gjorde inte ett skit, gick och la mig vid halv ett och somnade nog ganska snabbt efter det också.
 
Vart på lite hockeyresor, Växjö, Ängelholm och Linköping, blir Göteborg nästa lördag och sen så får väl se om det blir nån mer i vår, men det kan jag nästan garantera, Karlstad brukar ju va standard och åka till nån gång per säsong nuförtiden, men får väl se. 
Idag hyllades kaptenernas kapten Johan Davidsson för sina 659 poäng och 900 matcher med Hv, ett poängrekord som aldrig nånsin kommer kunna slås utav någon! 
 
Ne nu tänkte jag kolla på en film eller nånting, hörs kanske nån annan dag! 
 
Fantastiskt och underbart, säger Johan Davidsson om hyllningarna för sitt poängrekord och för 900 matcher i HV71.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: