Hockeyfreaket

Syster GunBritts hemlighet!

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Idag har jag jobbat lite, ska jobba lite imon också, och lite på lördag, och på söndag haha ^^
Idag när jag kom hem så hade jag fått brev hem om att dom ändrat min röntgentid, och jag hade fixat så jag bytte dag på jobbet på måndag då jag skulle röntgas, men nu är det istället den 15e istället, och då kan jag verkligen inte, då jobbar jag på två ställen, ja jisses, och gissa vad jag gjorde såfort jag hade läst brevet, jag började lipa, för jag är så jävla trött på alla jävla problem och krångel hit och dit med min jävla fot... asså jag har inte mer tålamod med det här, jag hugger fan av den snart, och då menar jag på allvar alltså. för med en protes skulle jag klara mig fan så mycket bättre.. gah jag blir så jävla irriterad bara, så nu har jag fått skriva av mig lite iaf..
Borde väl sova snart egentligen, så jag är lite piggare imon än va jag var idag, satan så trött asså, jätteseg verkligen, och imon ska man jobba med stressade Feffe också, suck, det blir inte lätt asså..
Jag har kommit in i sån Björn Rosenströmperiod asså, lyssnar en massa på han nu igen, och hans nya skiva kom ju ut på spotify igår, så ska plugga in dom låtarna också tänkte jag, kan ju alla hans andra låtar utantill haha
Ne nu ska jag fixa lite inför imon och sen slå på nån rulle och somna, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: