Hockeyfreaket

bara några minuter kvar..

Kategori:

Ja tjena, här var det ju inte igår jag skrev direkt, tror jag skrev i juni senast typ. så kände att det var dags lite igen, skulle vilja göra om min design på bloggen, men fattar verkligen nada av hur man gör.... 
 
asså jag kan inte fatta att jag fyller 20 imon, är det på riktigt verkligen?! samtidigt som jag längtar så vill jag ändå inte, jag börjar känna mig gammal och det beror nog på att mina små söta syskonbarn börjar tycka att jag börjar bli gammal, hur kul är det att höra liksom haha. 
Min 20årsdag ska jag inte göra nånting på typ, ska på hockey, och världens bästa Jämtin är tillbaka och ska göra debut imorgon, så det blir min present typ, men jag klagar absolut inte på det:D 
 
egentligen vet jag inte varför jag gick in på bloggen, har inget speciellt å skriva om, men ville checka läget lite och va lite bloggsugen då jag läser en del andra bloggar:P 
 
kollade även på en sjukt bra film ikväll, The Vow med Channing Tatum, världens bästa skådespelare och helt underbar film!
 
 
Ne nu ska jag kolla på nån mer film, ska försöka uppdatera så ofta jag kan! 
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: