Hockeyfreaket

No one sleeps when I'm awake

Kategori: Allmänt

Ojsan va det dröjde innan jag skrev här nu igen, faktum är att jag har typ fem påbörjade inlägg som jag glömt bort och sen så har jag antingen stängt av datorn eller klickat ner det hehe.
Det har ändå inte hänt så mycket, i måndags var jag på Bäckadals bal, vilket fick mig och inse att jag saknar skolan lite faktiskt, att det snart är ett helt år sen vi tog studenten, jag saknar att få träffa mina vänner så mycket, men vi alla har ju sina saker och göra, men önskar ändå vi hade mer tid för varandra ^^
Jag är lite less på livet också, har vart lite för mycket det senaste, och jag har konstant ont i mina leder nu för jag har inte haft råd och ta ut mina tabletter förrän i måndags, så har haft ett uppehåll på en vecka, och tro mig, det känns förjävligt.... Men i måndags hämtade jag ut 1000(tusen) tabletter, ja ni läste rätt, tusen tabletter, så snart är jag väl på g igen. önskar nån kunde byta liv med mig ibland, eller att jag hade en mer "synlig" sjukdom, eller att folk iaf kan tro på mig..
Nu tänkte jag kasta upp en riktig bildbomb, så det blir en rejäl blandning av allt som hänt det senaste!
Besöket jag hade häromdagen!
Och den sista är på min älskade favoritbil, en Dodge Charger, åååååhhhhhh, dreeeeeeeegeeeeeeeelllllll!!!!!
Det var allt för ikväll!
Godnatt eller nåt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: