Hockeyfreaket

Sista dagen i november!

Kategori:

Jajjemänsan, idag är det den sista november, alltså sista dagen på min truckutbildning, vilket är jävligt skönt! 
Och imon börjar julkalendern, WOHO! är ju mysteriet på greveholm-grevens återkomst! 
Risken finns ju alltid när det gäller uppföljare att dom inte blir så bra, men jag hoppas på det bästa, för jag älskade den första och gör iofs fortfarande också hehe, kollade ju på den för nån månad sen bara typ. 
Bästa är ju ändå att det är samma spöken iaf, dom är ju bäst! 
 
Idag har jag även avverkat veckans TVD-avsnitt, det var rätt bra, och jag tror stenhårt på Carolines teori om Elena hehe. Och just nu kollar jag på pippi långtstrump, jag hade velat ha en vän som henne alltså haha! världens grymmaste är hon fan! 
 
Imorgon så blir det julmarknad på åsens by med mamma en sväng och sen sticker jag in till stan och sen vidare till Växjö med 149 anda galna NBSare, och imon ska vi plocka med oss 3 pinnar hem till jönnet igen! 
 
ne nu hade jag nog inget mer å skriva, höres nån annan dag! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: