Hockeyfreaket

mmm tårta!

Kategori: Hockey

Jahaja, blev lite trött på min design så jag bytte till en som fanns "färdig". 
Lite halvtrist men får duga sålänge liksom^^ 
 
Jag hade en bra födelsedag igår, typ iaf, fick ju spendera den i Kinnarps och Jämtin gjorde debut och det blev vinst så jag är mer än nöjd! plus att mamma hade gjort den mumsiga marängtårtan, som har funnits i denna familjen i typ 15 år, men den går fan alltid hem!
Jens och några sjöng för mig mitt i hallen också typ haha, kände sig inte alls iakttagen eller så :P 
 
och idag har jag gjort absolut nada typ, bara luggit i sängen och glott på film, vart ute hos djuren också självklart, känns som jag inte äter nåt nuförtiden heller, tappat aptiten på nåt sätt, allting smakar liksom likadant och det är ju sjukt tråkigt och äta när allt smakar likadant haha
hela min vardag känns sjukt tråkig nuförtiden också, men jag har några planer för december så lite har jag att se fram emot iaf!:)
 
Ne nu ska jag fortsätta bläddra i pandurokatalogen, kände att jag ville skriva av mig lite bara:P 
Godnatt
 
Så jävla gött att han är tillbaka, som jag har längtat och väntat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: