Hockeyfreaket

Aj huvudvärk!

Kategori: Allmänt

Aj som fan!! Usch mår inte bra, huvudvärk o fryser, skönt att va hemma imon, slippa skolan o allt som vart nu!
Det e fan rätt kul egentligen att treor kan vara så omogna!! x)
Fan mer omogna än va Cacce e!! O de e illa!!
För han vågar iaf säga vad han tkr o tänker till mig, tyvärr lite för mkt skitsnack bara! Han vågar iaf säga saker öga mot öga!!

Jag har fan ingen känsel i foten idag heller:S vafan e de här egentligen?!
Känns fan som jag ska tappa foten elr nåt!

Idag är det bara en vecka kvar till julafton:P Det jag önskar mig mest(tatuering) lär jag ju aldrig få!!:(
Jag vill ha en tatuering nu, jag vill fan inte vänta tills jag blir 18 o har flyttat hemifrån!! Men har man föräldrar som är så jävla anti tatueringar som man kan bli så får man ju vänta:/ Usch, de tkr jag inte om!!

Idag så köpte jag den första o kanske sista julklappen från mig i år:P inga julklappar från mig i år inte! jag e inte så snäll längre, mohahahah xD 

Jag har inget att göra ikväll, antingen så kmr jag skriva massa inlägg här elr så kmr jag försöka sova bort min huvudvärk.. 

Puss på er ;) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vadå Ida? Cacce? tell me baby?!!!

    <33333

    2008-12-18 | 18:06:45
  • Maja säger:

    Glömde visst skriva namn på förra inlägget:P

    2008-12-18 | 18:07:20

Kommentera inlägget här: