Hockeyfreaket

Boring ,

Kategori: Allmänt

Jag har så grymt tråkigt!! Ingen som kan underhålla mig?!(A) ;D
Just nu så är det bara massa tråkiga inne på msn, bara Palle som e lite social :P de va ju fan ett tag sen jag chattade med honom!

Idag så va Eva, Peter, Leah, Olivia, Lowa, Micke & Johanna här, de vart ju trevlans:P
Nu är mitt namn Svampen ist xD hahahahahahaha,

Jag funderar på om jag ska kolla på nån film elr om jag ska sitta vid datorn o försöka va social med nån?!
Usch jag känner inte för att kolla på film heller, jag har inga kul att kolla på!!:/ BLÄÄÄ!!!!

Idag så blev det ingen hockey heller bara för att syskonen skulle komma, men Hv vann ju utan att jag va där idag;P tur för dom de!!;) Hörde från kontakter att bara första perioden va bra, jag har inget att säga om matchen eftersom jag inte va där, men på tisda då fa ska jag gå!!:D första matchen på mkt mkt länge!!:/
På tisda så ska jag även till ögonläkarn först o sen möta Frida & Petra:) <3
Kanske Simon me då!:D <33 Det gillar vi!!;D haha,

Just nu har jag inget mer att skriva, ha de bra ,
Puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: