Hockeyfreaket

....

Kategori: Allmänt

Usch imon kmr inte bli nån bra dag, tror jag inte iaf..
Först på morgonen så har jag prov i data, sen rast i tre timmar, o sen sista lektionen med Liselott, fy fan! Henne kmr jag ju fan döda innan den lektionen e över, hon är fan den hemskaste jävla kärringjävel som finns! Jag hatar henne mest i hela världen fan!!
Imon så är det hockey med,
Alma kanske inte vill gå för hon vill inte se Jämtin spela för ett annat lag,
Frida har säkert träning som vanligt som hon vägrar missa en gång av så då kan säkert inte hon heller,
Petra kan inte heller för hon måste plugga,
Emma kmr bara skylla på sina tåg om jag frågar henne,
Helena jobbar säkert hela jävla fucking kvällen så då kan inte hon,
Carro har säkert träning, och hon e precis som Frida, vägrar missa en enda träning!
Så jag har fan ingen att gå med, jag kmr få gå helt ensam, hoppas verkligen att Alma ska gå imon annars vet jag fan inte vad jag ska ta mig till!!

Jag har verkligen ingen bra kväll! Allt jag vill nu är att slå på nån, jag ska göra som Petra sa, jag ska önska mig en sån där slagpåse som boxare har i julklapp! Jag kmr ju typ använda den hela tiden, för det finns nåt elr nån som irriterar mig hela tiden! Vet fan inte vad jag ska ta mig till, jag kmr ju typ ta sönder nåt snart elr bara börja skälla på nån rätt som det är!

Usch nu har jag ingen lust att skriva mer, hörs väl nån dag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: