Hockeyfreaket

Sårad & förstörd

Kategori: Allmänt

Okeej, mitt förra inlägg blev rätt cpigt! jag fattar det,
Men va fan är det som händer i mitt liv egentligen?! Jag vill verkligen inte det här, fy fan, jag har sabbat alla mina chanser me:/
Jag e verkligen inne i en deppig period just nu, jag vill inte va hemma, jag vill bara ut, ut o bort, långt bort härifrån!

Jag vill inte vara kvar,
Jag vill inte leva såhär,
Jag vill inte gilla dig,
Jag vill inte känna dig,
Jag vill inte veta om att du existerar,

Jag vill bara vara med dig,
Jag vill bara älska dig,
Jag vill bara bort härifrån,


Please leave me alone, at least for a while, I dont want to live like this, I can't handle it anymore,
I thought I could trust you but maybe I was wrong, I dont want you to go,
I love you so much that I hate you,
One day I just will disappear and I will never come back, and if I come back it wont be for you!
Because I cant stand the pain anymore, every little sight of you and my heart breaks in 1000 pieces, </3
You cant save me anymore, I just want to go some place there I just can forget you and move on in my life,
You have hurt me enough now, someday i wont come to school anymore, dont try to reach me, I will not answer! 

Du sårade mig jävligt mkt nu! Jag kommer aldrig nånsin att glömma dig, men du vet ju inte om att jag finns så det är ju ingen risk att du kommer sakna mig, det finns ingen som kommer sakna mig,

Första dagen jag såg dig och jag var förälskad,
dina ögon,
din röst,
ditt sätt att gå,
ditt sätt att vara på,
ditt sätt att finnas till,
ditt leende,
allt du gör,
allt du säger,

Allt jag vill är att säga: Jag älskar dig<3

Fucking shit vad jag hatar allt just nu!!!!! </3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: