Hockeyfreaket

...

Kategori: Allmänt

Kommentaren på Petras blogg:

Postat av: IPPL3

alla dina 17 läsare är våran kära klass som får sitt dagliga skratt åt er.
sen så är det väl också såhär, att om din "lille" vän har blivit nerkärad i en av våra ungtuppar så ska väl inte han behöva ta kontakten , det är la hon ssom ska? bara en fråga.
tack för en underhållande blogg brudar!

Haha xD kan ju inte ha vart Robban som skrev detta, han kan omöjligt låta så vuxen när han skriver!!
Ta reda på fakta först om det där med att ta kontakt innan ni skriver nåt sånt! 

Ledig imon, fan va skönt!!(Y) :D 
O på freda slutar skolan o efter de så ska Frida o Petra med mig hem!!:) <3

Blir inget Gävle den 28 dec heller!!:( har ingen att åka med för alla e upptagna, men ska åka lite längre fram!:)

Just nu har jag inget mer att skriva, ha de bra folks..

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hahha OST på dig Ida ^^ Jag hoppas du får det super bra med tjejerna på fredag :) Du ska veta att jag bryr mig om dig jätte mycket kramizz

    2008-12-17 | 18:03:55
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/
  • Petra säger:

    Vi ska underbart kul! Å snacka massa skit om allt och alla ;) hehe ne xD

    2008-12-17 | 18:37:00
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: