Hockeyfreaket

...

Kategori: Allmänt

Bygghuset BP1F om :/:
Hur fan kan du säga att du älska en människa när du int ens sagt ett ord till han ditt jävla pervässa ungerska dumhuvve!


Asså vafan är det här??
Jag är fan inte ungersk, vafan har ni fått det ifrån?
Va fan vill ni mig, vad har ni med mig o göra? Vilka är ni?




Måste tillägga Petras bästa kommentarer ikväll:

-Du har en slampa fastspikad på väggen! :O
(Petras försök till o säga att det va en lampa som va på min vägg!) 
 
- Vi har massa problem i våra liv!!! Du har typ trehundra miljoner o jag har typ................. ett! hahahahahahahahahaha xD 

- Vi har boobat henne massa ikväll ju!!!! :O xD

Fridas kommentar till mig:

- Vi e typ undersåtar till dina bröst!

Hon är ju bara för underbar den människan xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: