Hockeyfreaket

Fallande stjärna ,

Kategori: Allmänt

Innan vid halv åtta tiden när jag var ute med Twist en stund så när jag skulle gå in så såg jag en stjärna som föll, det var ett tag sen jag såg det senast, då önskade jag mig, elr juste det får man ju inte säga om det ska gå i uppfyllelse;) haha, inte för atrt jag tror på sånt men ändå liksom;P

För nån timme sen så gjorde jag ett sånt misstag!!:O :/ det var verkligen inte meningen att det skulle bli så, men jag får se hur jag ska lösa detta på bästa möjliga sätt .

Petra tkr att jag e en problem makare?! :O xD Jag förstår inte varför hon tkr detta! xD

Just nu sitter jag och kollar lite smått på Pirates Of The Carribean, Död mans kista, :P
Så nu ska jag fortsätta kolla på den, ni får ha det så bra,
Puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: