Hockeyfreaket

Fuck:/

Kategori: Allmänt

Usch fucking jävla skit!!:/
Nu är jag verkligen förvirrad, vet inte vad jag känner för dig längre.
För en stund så anande jag "det där" , men nu så gör jag fan inte det längre,
Jag har helt tappat lusten med allt, vet fan inte vrf,
Snälla hjälp mig komma tillbaka till det roliga, snälla låt mig slippa detta!
Jag har massa frågor som jag vill ställa till dig, men vågar inte!
En del av frågorna är jobbiga bara när jag tänker på dom,
Kan jag lita på dig elr kan man inte det?
Står du för vad du säger elr fegar du ur?
Stannar du för alltid elr drar du efter nån månad?

Jag har så många svar men inte ett enda svar, och nåt svart på dessa lär jag inte heller få:(
Jag orkar verkligen inte längre, jag vill bara bort, iaf en tid, bara få vara själv elr med människor jag tkr väldigt mkt om

Idag så vart jag hos Maja en sväng, vi satt mest o snackade o lyssnade på musik.. Maja ska med mig till Bd nån gång igen:) haha, jag satt o kollade på bdb o så skulle jag visa henne lite människor, när hon såg Philip så blev hon typ helt förälskad xD hahahahahaha, men jag måste ju hålla med om att han e lite söt;P haha,
Sen när hon hoppade upp o ner på grund av en viss människa (som jag har lite lustiga känslor för nu) så började jag fan asgarva!! x'D hahahhahahahahahahahahahhaha, hon e knäpp hon!!;D Men jag e väldigt stolt över min knasiga bästa kompis för hon är den bästa i hela världen!!;) <3333333333333333

Idag så vart jag hos skolsköterskan för vi har fått tider dit, hon tyckte att jag borde göra nåt åt mina sömnproblem, och jag kan inte hålla med henne mer än vad jag gör! Jag kan fan inte bara sova fem timmar per natt, det går inte!
Men vad fan ska jag göra då när jag inte kan sova?!?!??!? för det går verkligen inte att sova, de e helt omöjligt för mig att somna tidigt, särskilt på vardagar!:/

Men nu ska jag försöka sova iaf, ni får ha det så bra:)

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Vem e texten i början om? berätta i skolan?

    2008-12-12 | 07:04:50
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Arandur säger:

    Verkar som om du har problem att sova :) hade det själv ett tag, det gick över när jag började dricka varm mjölk på nätterna, vara vaken några dagar, och till slut la jag mig i sängen för jag hade inget att göra och somna, sova i 10h då :P

    Du kan annars ta sömntabletter.

    Besök gärna min fotoblogg :D

    2008-12-12 | 07:16:04
    Bloggadress: http://arandur.blogg.se/
  • Maja säger:

    love u sweetheart, now and 4-ever:)<33333

    2008-12-12 | 10:33:03

Kommentera inlägget här: