Hockeyfreaket

Fucking boring!

Kategori: Allmänt

Jag har inte kollat på nån film än, o jag har inte chattat med nån rolig heller och jag e inte det minsta trött!! Jag kmr ju va typ död imon om vi ska in till stan o skit, jag har verkligen ingen lust att åka in till stan imon, elr jag tror inte det iaf. Usch va mkt folk de kmr va på rean o blä på allt, men jag får se hur det blir, jag ska iaf till Stadium elr InterSport o köpa nya DCskor nån dag!;D det e typ det enda som jag har planerat att köpa på mellandagsrean, fick ju presentkort på 400 på InterSport av bror, o 300kr i kontanter av mormor o morfar,blir det nåt över av dom 300 så blir det att lägga undan o spara till min tatuering, har tänkt att börja spara till det redan nu:P

Just nu lyssnar jag på Billy Talent, de va ett tag sen jag lyssnade på dom, men en del låtar med dom e rätt bra:P

Kan ju lite lite tips om musik som jag tkr e bra:
Billy Talent- Fallen Leaves
Billy Talent- Surrender
Billy Talent- Red Flag
Paradise Lost- Mouth
Feeder- Piece by piece
Anti Flag- This is the end(for you my friend)
Anti Flag- One trillion dollar
+allt med Metallica o Takida!;)

Vet att det blev många av samma, men jag tkr ju dom e bra;P hehe,

Nää nu ska jag nog sätta igång en film elr nåt, ha de bra folk .
Pussar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: