Hockeyfreaket

Hahahahahahahha skrattretande feg!!

Kategori: Allmänt

Jaa kan väl tacka först för att du läser min blogg, sen tror jag att du fattar vem det e jag syftar på när jag skriver detta!

Eftersom du e så feg så att du inte vågar säga detta öga mot öga utan att du ist måste kommentera anonymt så kmr jag föralltid skratta åt vilken feg jävla idiot du e!!!!

Nu har man ju nån att skratta åt i skolan då iaf!! xD de e ju positivt iaf!!;D

Till Petra: Hahahahahahaha, han e lika feg som Cacce!!! xD vågar inte säga saker öga mot öga!!

Sen tkr jag att ni ska läsa Petra braiga inlägg me!;D www.petora.blogg.se 

P.S. Kul att känna Addes morsa i såna här lägen!!;D fast enda nackdelen e ju att hon kmr ställa en miljon frågor, men shit the same xD  

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jävla fegis! xD Så jävla omoget och onödig komentar, väx upp din idiot!

    2008-12-15 | 19:33:34
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • simon säger:

    mm håller med hon Petra!!

    2008-12-15 | 19:57:27

Kommentera inlägget här: