Hockeyfreaket

Hårdrock Rundgång, Nitar och nackspärr

Kategori: Allmänt

Idag så fick jag min bok jag beställt från jultidningarna:P
Den heter Hårdrock Rundgång, Nitar och Nackspärr
Den e så grymt bra!:P Det e väldigt många bra kommentarer och meningar i denna! xD
Tänkte skriva ut några:P  Några av dessa e:
"Ville man ligga med någon tjej kunde det underlättas genom att lägga Metallicas "Nothing Else Matters" på skivtallriken. Man fick då tillfärlligt förbise att Metallica sålt sig.

STRONGER THAN ALL- HÅRDROCK
För oss är hårdrock att ge fullständigt fan i vad folk tycker och tänker om en. Hårdrock är ett stort och vasst långfinger upp i arslet på allt vad god smak,stil och finess heter. Hårdrock är att göra det man tror på och faktiskt våga vara sig själv även om andra tittar snett på en och tycker man är konstig. Hårdrock är en ren och skär urkraft som än idag provocerar. Och det är precis vad den gör. Den dag den slutar med det är den död.

"På ett sätt kanske jag ska vara ännu mer stolt över att tecknet bygger bryggor. Att det inte bara är något gammalt 'demontecken', utan att det betyder rock'n'roll."
                                                                                                                                                                          -Ronnie James Dio


Jag gillar verkligen min nya bok! Den e helt underbar! Och jag håller med dom precis, hårdrock är perfekt! Man kan va glad när man lyssnar på den, man kan va lessen o deppig när man lyssnar på den, man kan va hur man vill när man lyssnar på hårdrock! Hårdrock är perfekt!(Y) :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: