Hockeyfreaket

Jag har störda kompisar!! xD

Kategori: Allmänt

Dom är fan inte kloka, dom dansar sittande i min säng!! xD
Dom skriker o snackar massa skit, så jävla närgånga är dom me!! Dom typ våldtar mig elr nåt xD Frida är inte klok hon, men de e ju likadant me Petra, de e ju redan konstaterat liksom!! xD

Sen visar det sig att jag & Petra har redan träffats för typ flera flera år sen, sen så kom vi även fram till att min pappa känner typ hela Fridas släkt, han känner hela Rasmus släkt också visst!:O
Fridas pappa känner kanske Rasmus farsa, Jonas Brusbäck... Helt knäppt!
För min mamma känner Rasmus mamma Issa och min pappa känner Rasmus pappa Jonas, och sen känner visst min syster också Issa! :O Jag fattar fan inte hur dom kan känna alla människor egentligen!! Världen är fan rätt liten egentligen!! :P

Jag e ju värsta poppis på Google me ju!!;D För om man söker på mitt namn så kommer det fram en bild på mig, Maja & Carro från en Hvmatch i våras ;P sen om man söker på min msn så kmr det också upp nån grej med Hv! helsjukt! ;P 

Idag har det vart en väldigt närgången dag enligt mina kära kompisar xD och jag håller verkligen med dom!! ;D 

Vet inte vad vi ska hitta på resten av kvällen, blir väl kanske att kolla på film elr nåt:P 
Jag är rätt sugen på att se American History X inatt, men får se hur det blir med den saken, vart ju ett tag sen jag såg den!:/ 

Men nu har jag inget mer att skriva, så hörs väl nån dag, 

Puss på er <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: