Hockeyfreaket

Ledig!

Kategori: Allmänt

Härligt att va ledig idag!!:D sovmorgon!!
egentligen så skulle jag ju gått till fyra idag, men ist så e vi lediga!:D

Nyss så kom mamma o dom hem, jag fick äntligen min efterlängtade hårfärg!:P Svart(Y)

Nu så ska jag fortsätta min städning, de e Petra & Fridas fel att jag måste städa!! Bara för att dom ska komma till mig imon o sova här, o nu så får inte Henna komma in till mig!!:O:(
Men får smuggla in henne på nåt sätt;P

Imon så är det avslutning i skolan, o sista lektionen me Inger, sen ska Satkärringen ta över!!!
Sen efter avslutningen så blir de hem me 13.45bussen, kanske träffar min busskompis från Värnamo då;P haha,
Haha nu har han bett Alma om att ragga åt han me xD
Han ville ju att jag skulle ta me nåra kompisar o komma  till Värnamo o hälsa på han;P xD

Tog en paus från städningen nu, kollar på nån sjuk film på Canal+, ingen aning om vad den heter, men de en pojke some väldigt lustig, han e typ kritvit i ansiktet o går i varma kläder trots att solen skiner o alla andra går i shorts o linne typ :P

Men snart så måste jag fortsätta med städningen, hörs senare gott folk:P

Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: