Hockeyfreaket

Maja! :)

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag hos Maja:) kom ihåg hennes kamera idag för en gångs skull:P haha,

Idag så gjorde jag bort mig nåt extremt i skolan!! xD men det e bara jag som tkr att jag gjorde det, för Petra tyckte inte att det var så pinsamt!! men nu när jag kmr möta honom så kmr ju det va jääääättttteeeepinsamt att ens kolla på han!! men men, man lever ju bara en gång liksom;) haha,

Usch idag va det långdag i skolan, segt!!
Imon så ska jag möta Frida,Carro,Emma & Julia vid Rådhusparken, sen ska vi ta sällskap till Pingstkyrkan där vi ska kolla på lucia, sen så till skolan o fika sen drar jag till sjukhuset..
Denna helgen så har jag absolut inget att göra, igen! Fan va segt!! Fått sitta hemma två helger i rad nu:/
Nån som har förslag på vad jag kan hitta på?:) e öppen för förslag!!! :P

Har inget mer att skriva nu, kanske skriver senare ikväll när jag kmr hem, annars så får ni ha det så bra:)

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: