Hockeyfreaket

Måndag!

Kategori: Allmänt

Måndagar är så jävla segt!! Jag hatar måndagar, men nu är det ju sista veckan så snart slipper man ju skiten!!
Särskilt en viss person vill jag slippa nu, ett tag iaf!! Bara för det så har jag sett idioten massa ggr idag!!:/

Innan vi skulle gå till matsalen innan så såg Petra Rasmus, o hon typ började misshandla mig o hålla på xD hahahahaha, hon är så knäpp!! xD
Hans kompis Robert e verkligen lustig!! xD han ler typ mot mig o sen vänder han sig mot Rasmus o ler elr så säger han nåt till Rasmus, det e mkt pinsamt!!;P xD jag har liksom gjort bort mig totalt inför dom! xD

Innan så såg jag Majas nya kärlek Philip också!;) xD haha, hon ska följa med mig till skolan igen så att hon får se honom i verkligheten;P

Igår så bestämde jag att jag skulle sova vi typ halv elva, men vem fan somnar vid två?!?!?:O Jag såklart!!:/ De e fan inte bra att jag sover så lite!! Men mamma tror inte att jag behöver mer sömn då eftersom jag inte kan somna tidigt, men det e så jävla segt att sova så sent för jag har ju inget att göra mitt i natten!! Men får väl antingen försöka sona ändå elr så får jag börja med sömntabletter..

Idag när jag kmr hem så har jag inget att göra, elr jag tror inte det iaf.. Hoppas jag slipper göra nåt hemma bara, för jag pallar inte göra nåt just nu.. Igår när jag hjälpte mamma göra julgodis så typ brände jag sönder min tunga o så idag på mogonen när jag borstade tänderna så började det blöda som fan!! Det typ sprutade ut blod från hela tungan, det va helt vidrigt!! Och nu gör det jätteont i min tunga!! :( Synd om mig då!! ;) hahahaha,

Men nu ska jag dra, bye bye folks, hörs senare! :)

Pussar <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    De e ingen jävel som ler ditt äckelhelvete, sluta glo fittäckel//robban

    2008-12-15 | 13:57:21

Kommentera inlägget här: