Hockeyfreaket

Mm ,

Kategori: Allmänt

Jag har ju ändå inget att säga till om när det gäller det så för mig kan det ju lika väl kvitta, har nästan lust att dra till Simon elr nån ist för att va me er! Dom kmr ju va minst lika roliga om inte roligare!!
Just nu känns det som allting kvittar, ingen bryr sig ändå om min åsikt!
O fan va jag hatar när folk ska lägga sig i om Honom!! Han o jag kan lösa detta på egen hand, jag behöver fan ingen hjälp elr nån som håller mig i handen, jag har klarat mig själv i flera år så jag kan ju fortsätta med det!
Det finns bara en människa i mitt liv som jag bryr mig riktigt mkt om!<3 Hon kmr alltid finnas i mina tankar oavsett om vi kmr glida ifrån varandra elr vad som än händer så kmr hon alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!<3
 
Det är jävligt jobbigt när ni bara ska dra in massa folk, o speciellt jobbigt är det om ni låtsas att ni bryr er om mig o jag öppnar mig för er men ni vänder mig bara ryggen elr bara ska komma med massa frågor o skit!!
Det e ju fan inte lustigt om jag aldrig säger så mkt vad som pågår i mitt liv!!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Snälla prata med mig gumman, jag e där för dig, det vet du!

    2008-12-22 | 23:43:29
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Maja säger:

    Älskling, du betyder mest i mitt liv och du vet att du kan prata med mig om precis allting! Finns här för dej 24/7, älskar dej nu och för evigt<33

    2008-12-24 | 00:12:41

Kommentera inlägget här: