Hockeyfreaket

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Tjo alla!
Idag så va de skola som vanligt, vi hade y-ämne hela dan, men jag kmr verkligen inte ihåg vad vi gjorde på förmiddan!:S allt jag kmr ihåg av skolan idag är att vi gjorde julkort.. nåt mer kmr jag inte ihåg.
Idag så följde jag med Petra hem igen, precis när jag hade ringt hem o sagt att jag skulle med henne hem så ringer Maja o frågar om vi ska hitta på nåt, men eftersom jag skulle va med Petra idag så bestämde vi att hitta på nåt imon ist:)
Så imon ska jag komma ihåg Majas kamera!!;P

Idag så såg jag Rasmus flera ggr i skolan!:D Jag hade tänkt att säga hej när han kom en gång, men jag vet inte vrf jag inte gjorde det, det blev bara fel:/ men men, jag lär väl få fler chanser, hoppas jag!

Usch mina ögon gör ont!!:( ska till ögonläkarn på freda, har ingen lust med det!!:/ men måste ju gå o kolla om skiten e kvar i mina ögon elr om de äntligen har försvunnit, tyvärr så tror jag ju att de e kvar eftersom det gör så förbannat ont!!

På freda så är det lucia i skolan me i pingstkyrkan, så då blir det först dit o sen till skolan o fika o sen ska jag dra igen, funderar på att dra hem efter läkarn elr nåt, får se hur jag gör:P

Imon så är det lång dag i skolan, usch!! men jag ska dra tidigare från skolan bara för att hinna med en tidig buss hem eftersom jag ska till Maja:) <3

Haha, idag hos Petra så satt vi o kollade i skolkatalogen, så när jag skulle läsa ett namn så tyckte Petra att det lät som nåt helt annat xD Jag sa nullahu, hon trodde jag sa knulla nu! xD haha omg, va jag skrattade åt henne och åt alla roliga namn!! x'D Jag & Petra har väldigt roligt tsm!!:D de e bra!!:D

Idag så fyllde Frida 16!:D Grattis till henne!:D

Men nu ska jag dra, ha de bra folks:)

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Petra säger:

    HAHAHHAHAHA! nullahu xD



    Men vi gjorde ju sånna där huvudkransar på förmiddagen :P det där extremt tråkiga xD



    Har inte hon fått sin kamera än xD

    2008-12-11 | 06:42:26
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: