Hockeyfreaket

Skolan!

Kategori: Allmänt

sitter i skolan nu ska egentligen ha engelska, men eftersom Viveka va på möte elr nåt så drog jag & Alma efter ett tag, vi hade dessutom inga grejer *host host* ;P
På svenskan idag så fortsatte vi att kolla på filmen Mannen utan ansikte, den e faktiskt bra! Mel Gibson e en väldigt bra skådespelare!:)
Idag så slutar jag vid 12.5, men min buss går inte förrän 13.45, segt som fan!! så jag ska vänta med Petra & Frida i skolan,

Igår så var det hockey,jag har inte så mkt att säga om den, Lhc vann med 6-5.. Jämtin har jag definitivt inget att säga om, just nu så vill jag bara glömma honom!
Innan hockeyn så följde jag med Petra hem en sväng, och OMG va hon skrek när en viss person loggade in! xD
Hon va fan inte klok, jag blev typ död och vettskrämd! Hon va fan inte klok!! xD
Vi måste verkligen umgås mer! Vi har så grymt kul tsm!!:D
Och Hampus tkr att jag e otrevlig i skolan?!:O haha, jag har ju inte ens snackat med han, men nu får jag bli så där övertrevlig då;P

Innan så såg jag Rasmus:D men det blev typ bara pinsamt! dom måste ha känt sig ganska iakttagna av oss där på parkeringen xD

Har inte så mkt mer att skriva just nu, men ni får ha det så bra så hörs vi nån dag:)

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: