Hockeyfreaket

Tänker på dig , <3

Kategori: Allmänt

Usch det som hänt dig är så hemskt! Jag kan inte sluta tänka på det, och kan absolut inte sluta tänka på dig! :/
Hoppas att allting löser sig med dig och att du blir frisk!
Tänker på dig hela tiden!<3

Det känns som jag bara fick reda på dåliga nyheter igår(23e), först detta o sen det om Pelé:(
Positivt är ju att syster Eva vann 11500kr!:D det är hon verkligen värd!! <3

Hoppas att allting funkar som det ska med Twist me, jag pallar fan inte åka till djursjukhuset mitt i natten o bara att komma dit o veta att jag inte fick vara där med Boss blir bara jobbigt!:'( </3
Men måste vi åka in med henne så lär det ju bli jag som får följa med:/
Men våran kära Saab 9000 e verkligen inne o sjunger på sista versen nu! Så om den pajar har vi ingen bil heller, det är jävligt surt att vara utan bil när man bor som vi gör!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: