Hockeyfreaket

Tatuering ,

Kategori: Allmänt

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!! GE MIG!! Det e det enda som jag önskar mig typ, en tatuering!
Jag skiter i om jag inte får nåt mer för det är det enda som jag vill ha! Snälla ge mig, elr ge mig iaf tillåtelse till att göra det! Fast jag lär ju göra det sen när jag sparat ihop lite pengar o dragit hemifrån o allt det där, asså jag skulle verkligen se mamma & pappas reaktion om nåra år när dom får veta att jag har gjort en tatuering!! xD
Pappa lär ju typ få sånt rådamp o mamma lär ju typ :
- *Harkl/host* Jaa den va väl fin, *host host*

Den som jag helst vill ha en tatuering av e ju Ami James!!! Han e ju såå grym!!;D


Ami James (Y)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha:D Älskar dig<333

    2008-12-28 | 22:25:22

Kommentera inlägget här: