Hockeyfreaket

That day ,

Kategori: Allmänt

I fucking miss that day!

Den dan va jag glad, den dan va toppen! Mitt humör va på topp o allt va helt underbart!
Men nu så går det bara neråt, mitt humör är nära botten nu,
igår va verkligen en sugig dag, elr iaf kvällen, typ mellan 19 o 22 så va jag verkligen sur o bara dissade alla, särskilt Petra!:/ sorry för det!

Jag hoppas på att nyår ska bli lika bra som den där fredan va! Hoppas, hoppas, hoppas!!
Men jag har ju en känsla av hur det kmr bli, surt att två av dom nya kompisarna är nykterister. Men de får jag väl lära mig att leva med, positivt är ju att dom kan bli fyllechaffisar sen när dom får körkort ;) haha,

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag e inte nykterist längre?! xD Bara emma ;)

    2008-12-24 | 00:20:23
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: