Hockeyfreaket

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Jag har så grymt tråkigt! Idag va de en as seg dag i skolan! Alla lärare va helt dryga o massa!Blä på dom!!
Jag har inget att göra, har astråkigt! Chattar lite med Petra, men hon ska sova vid tio idag så då vet jag fan inte vad jag ska ta mig till, kanske jag me ska försöka sova tidigt för en gångs skull?!:P jag har inte somnat innan tolv en enda dag typ på flera flera flera veckor! de e fan inte bra, jag går ju liksom upp astidigt me så då blir det jättesegt när jag ska gå upp! så jag ska fan försöka somna innan elva idag iaf!

Just nu så sitter jag o lyssnar på Anti Flag o Backyard Babies, varierar lite mellan dom:P
Åhh, kmr ihåg i somras när jag,Maja & Elin va o kollade på Backyard Babies i Hva parken, där spelade även Takida!:D
Takida e sååååå grymma live!!:D:D vill se dom igen igen igen igen!!:D jag kan inte få nog av dom!!;P


Älska<33333

Nu har jag inte så mkt mer att skriva, men hörs gott folk!

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: