Hockeyfreaket

Tomtar

Kategori: Allmänt

Idag har jag hjälpt mamma o ställa upp alla tomtar, jag har fan sprungit typ tvåhundra ggr i våran trappa med saker, men sen va vi iväg en sväng in till Aneby, de va bara det att våran kära Saab e inne o sjunger på sista versen, glykolen läcker ut o den håller på fan hela tiden!:/ måste fixa ny bil snart, men ingen volvo, fy fan!!!

Fy fan va jag skrattade åt mamma när vi höll på, hon fällde ju en del kommentarer! xD
Jag sa: -Det ser ju fan ut som en röv!
Mamma vänder på tomten o säger:
-Näe, de e ju pungkulor!! xD

Sen va de ju massa annat som hon sa men jag pallar inte skriva de xD

Imon ska jag in till stan me mamma, kanske pappa, jag ska fixa dom sista julklapparna o nåra kläder.. Imon är typ sista chansen för mig innan jul!
Imon ska jag färga mitt hår med:P Äntligen!

Ikväll blir det bara att ta de lugnt, mysa med Henna:) <3

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Emma :D säger:

    HAHA BRA KOMMENTAR ALLTSÅ xD god jul på dig stumpan ^^

    2008-12-22 | 20:26:34
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: