Hockeyfreaket

Tråkigt!

Kategori: Allmänt

Jag har sååååå tråkigt!! Jag har verkligen inget att göra, jag har inga idéer om vad jag kan göra heller, funderar på att kolla på nån film, men jag har inte tålamod till att sitta o kolla på en film!

Igår vart det en helt underbart rolig dag!!;D Tur att det inte va nån som såg oss säger jag ju bara xD
Det blev mkt snack o självklart massa massa skratt! ;D helt underbara är dom!! <3
Haha, Tim fick se Petra & Frida i utbyte mot att dom fick se han xD
Dom va helt jävla galna, Frida skämde verkligen ut mig me ett tag tyckte jag!!;O xD
Sen va de ju dom där underbart klockrena kommentarerna me ;D xD  
Korten som togs me va ju *host host* vackra!;) xD

Tack för en galet rolig kväll!:D <33

Har inget mer att skriva nu, puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: