Hockeyfreaket

Boring!

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu och har absolut tråkigast! Man kan fan inte ha tråkigare än vad jag har just nu!! Finns ingen person man kan snacka med elr nåt, för Alma har dumpat mig!:( hon skulle bli hämtad av sin pappa vid Konsum nu vid tre, så då blev jag ensam här!:/
Vet inte vad jag ska hitta på, Helena hade ju rast nu, men de e ju fan inte lönt att åka ner till stan för att gå med henne i typ 50 minuter o sen ska hon jobba i nåra timmar igen, så då blev det ju inte lönt att åka ner dit, så jag ska sittai skolan o vänta på Frida o dom, men dom kmr först om en timme typ, sen har dom historia i typ 70 minuter, och då ska jag sitta ensam här igen, sen bestämde jag att jag ska sällskap med Frida ner till stan och sen så ska jag ringa till Helena o så skulle vi visst åka o handla.. Hoppas att man får nån mat när man kmr till dom, för jag e så grymt hungrig!!

Sitter o lyssnar på när Rebecca o Sofia sjunger o skriker o håller på, xD så vackert sjunger dom!!
 
Innan så gjorde Alma så att jag blev medlem på nån sida, jag har typ ingen aning om vad det var för nåt, det var nåt med presentkort o massa saker, men jag vet inte riktigt vad de va.. Men om jag blev medlem så skulle hon tydligan ha rätt stro chans att vinna ett presentkort elr nåt:P men men, jag tkr iaf att ni ska bli medlemmar på den bara för att liksom;P hehe,

Vad fan ska jag sysselsätta mig med i två timmar?!?!:S:/
Jag har ingen aning!! Nåt förslag?:)

Hörde att Viveka, hemska kärring, stog bakom mig nu o snackade med nån, egentligen så skulle jag ha skrivit om nåra glosor från provet förra veckan, men idag när jag skulle göra det så hade hon nationella prov med nåra treor elr nåt, så då va våran lektion inställd, så då kunde jag inte skriva dom! och det var typ bara max 10 ord jag behövde skriva för att få G!! nää då ska den kärringen komma o förstöra allt! hon kunde ju tänkt på att hon skulle ha nationella prov snart, så då hade hon ju inte behövt säga att vi skulle skriva om provet idag! Nu blev jag sur!! Faaan vad jag hatar henne!!

Haha, våran lista på dom tre vi ska mörda på studenten e bäst asså!! xD Jag,Alma,Petra o lite Frida ska mörda massa människor innan vi springer ut!;) hahahahahahahaha xD ser verkligen fram emot det! de e typ det jag ser fram emot mest just nu, känns inte som jag ser fram emot nåt just nu:/ jag som har haft massa innan som jag har sett fram emot, men nu är det inget kvar:S:/

Tack Petra för det du sa idag!:) det värmde verkligen! Det var verkligen vad jag behövde höra just nu!! Behöver verkligen börja tänka positiva tankar nu, inget negativt! Men de e fanimej inte lätt!

Sen satt vi o spanade;) haha xD, Petra e verkligen helt knäpp när det gäller Hampus, så himla söt e hon när hon vill att jag ska följa efter han!;) xD, han kmr ju tro att jag e värsta galningen som följer efter folk om han märker det!;P
men då kanske han äntligen fattar att det e honom jag gillar! o inte att det bara råkar bli så att vi möts! ;)

På torsda e de hockey då:) mot VF spelar dom då, det va ju rätt svårt att få tag på biljett till matchen, så kan ju alltid hoppas att det e fullt för typ andra gången på hela säsongen!:D det blir ju en helt annan stämning o så när det e slutsålt liksom:P så jag hoppas verkligen att det blir slutsålt på torsdag!
Hoppas att det blir en bra match, att Håve ger allt vad dom har att ge nu! Att dom verkligen ger järnet, 100%!!! och inte bara går ut och ger 50, för då blir jag sur! Vill inte att dom ska spela oavgjort igen, vill ju självklart inte att dom ska förlora, men dom ska ju fan inte spela oavgjort säsongen igenom nu! Utan dom ska vinna! Se till att gå till slutspel, dom lär ju inte vinna SM-GULD igen, men dom kan ju iaf kämpa för att komma så långt iaf! Kämpa för att ta sig till slutspel först o främst, men just nu verkar det ju inte ens som att dom kmr gå till slutspel, och går dom inte till slutspel så kmr jag att bli riktigt jävla förbannad! Då kmr jag att strejka elr nåt!! Usch, nu måste jag ju tänka att Håve kmr att ta sig till slutspel o vinna guldet i år igen!:D dom ska inte förlora!!!

Jaha, nu e de bara ca. 25 minuter kvar tills Petra o dom kmr till skolan igen, och då kmr ju dom andra tjejerna som e här nu också att försvinna, men det gör egentligen inget!:P för dom börjar bli lite störiga nu efter en timme typ! så jag bara längtar tills dom ska försvinna nu!

Men nu har jag inget mer att skriva, jag kmr antagligen inte skriva nåt på nåra dar nu, inte förrän på torsda då jag kmr hem från hockeyn, om jag inte åker hem redan imon..
Men ni får ha det så bra alla, ni får ju gärna messa elr ringa o underhålla mig!! det e inte förbjudet!! ;)

/Puss Puss<3

Kommentarer

  • Carro säger:

    jag kikar in :D

    2008-11-25 | 17:57:22

Kommentera inlägget här: