Hockeyfreaket

Fredag.

Kategori: Allmänt

Idag va de skola, skulle lära oss göra rosetter, och fy fan vad jag inte tyckte om det!! Jag blev så jävla arg på den där förbannade rosetten så jag trodde att jag skulle dö, och Inger va ju inte särskilt uppmuntande heller!! :/ men men, kmr väl lära sig de med antar jag..
Idag när vi att uppe i soffan så kom Hampus o en del av hans klass, o sen när jag skulle peka på nån grej på tavlan för att visa Frida så står han ute i korridoren och har typ dragit upp sin mössa och satt den bakom örona så dom stog ut sådär!xD hahaha, så jävla söt va han i sin mössa!;) haha,
Och Petra vill fan att jag ska följa efter honom, hon e ju mer galen av att följa efter honom än vad jag är!! xD hon typ drog med mig överallt efter honom, de e ju fan pinsamt!;P xD Hon e fan inte klok den människan!xD
Hade matte sista lektionen, fy fan va seg den va! Jag fattade verkligen inte vad det va jag höll på me, jag ska ju verkligen inte välja till matte sen i tvåan! Fy fan för matte & GLENN!!!! Usch, tkr inte om han!! Han e ju helt störd fan! 
Sen efter matten så drog jag & Emma ner till stan, skulle hämta ut min biljett till hockeyn imon, har ju fan inte fått mina säsongsbiljetter än!:S helt cepigt e de!! får ju fan köpa genom ticnet hela tiden, de kmr ju bli asdyrt för mig om jag ska hålla på o betala såhär!:/ 

Sen tog jag 15.10 bussen hem, vid fotbollsplanen i Bälaryd så hade det varit två bilar som hade krockat för det hade varit för halt så tog det ju ytterligare lite tid innan jag kom hem, när vi hade kommit in i Aneby kommun så visade det sig att det låg snö hemma!:( fan också, jag vill inte ha snö! pappa hämtade mig vid bussen, vi skulle handla, och vem fick gå in o köpa allt tror ni? jo jag, på ICA träffade jag Malin & Hanna, o Hanna när hon såg mig ba: 
-IDA!! Du måste komma på sönda!! 
Och jag fattade typ inget, jag tänkte ba: Vafan är det nu jag har lovat att jag ska komma till? Så jag frågade ba: 
-Va e de på sönda då? 
O Hanna ba: 
-Meh! 
O Malin ba: 
-Men vi ska ju ha kalas på sönda för er alla som fyllt ju! Vi ska vara hemma hos oss.. 
Då gick det upp ett ljus för mig att jag faktiskt har fyllt år men inte fått nåra paket!!:O :( e jag så dum?!:/ xD hahaha, 
Så på sönda ska vi fira mig, Marcus, Leah & Hanna.. Hoppas jag får mkt paket!!;D hehe,

Imon så är det Öppet Hus i skolan, från 10-11 ska jag va i våran sal, sen från 11-12 ska jag vara nere i BD-salen och från 12-13 så ska jag egentligen vara o kolla på modevisningen, men eftersom jag inte tkr om att gå o kolla på sånt så ska jag, Frida, Petra & Emma gå runt o kolla på alla andra program, särskilt till Plåt & Svets o glo;) haha xD 

Vet inte vad som händer ikväll, blir nog bara att slappa o kolla på film elr nåt:P 
Kanske uppdaterar lite senare elr imon, 

/Puss Puss<3  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: