Hockeyfreaket

Hva.

Kategori: Allmänt

Sitter hos Helena o dom i Hva nu. Har mumsat tacos:P

Innan jag drog från skolan idag o skulle gå till bussen så kollade jag lite på bdb, snacka om att jag blev jävligt besviken då!! Fy fan asså, jag som litade på dig! Men det märkte jag ju nu att jag inte kunde göra, du tkr att det e så jävla synd om dig! Men de e fanimej inte synd ett skit om dig!! Jag är så jävla besviken o sårad så att jag vet fan inte var jag ska ta vägen, önskar bara att jag hade Maja,Frida & Petra o snacka med nu! Absolut inte dig ditt jävla svin!! Asså jag e så irriterad o arg nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till, dig kmr fan inte jag snacka med förrän jag får en jävligt bra förklaring!! Och innan jag förlåter dig så ska du förklara vad fan det är du har gjort!! Du kunde ju ha sagt att du hade gjort detta elr nåt, du kan ju va glad att du inte va i skolan när jag upptäckte detta! Man gör fan inte så mot sina vänner!
Men du vet antagligen inte det!! Just nu så skulle jag bara vilja slå nån o särskilt dig så jävla mkt så att du inte skulle klara av att stå upp längre! Jag skulle sparka o slå på dig tills du började blöda riktig rejält, sen skulle jag bara låta dig ligga där och förblöda! Jag har fanimej inte tänkt att tycka synd om dig ska du veta! Du kan ju bara dra åt helvete! 
Du kan ju va beredd på att jag inte kmr säga ett enda ord till dig på torsda när jag kmr tillbaka till skolan, just nu önskar jag att jag skulle till skolan imon! Bara för att få skälla på dig som fan, bara få slå dig så att........ GAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!! 

Nu måste jag fan sluta innan jag slår sönder nåt!!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: