Hockeyfreaket

Måndag.

Kategori: Allmänt

Idag va det skola igen, det va faktiskt helt okej:) Hade data sen vart det hål i tre timmar och sen va de bild, men vi fick snitta blommor ist! Fy fan vad jag hatar det! Elr jag hatar Liselott rättare sagt!! jag irriterar ihjäl mig på henne!! och tänk efter jul så kmr hon tillbaka på heltid igen, och då kmr jag att dö!! Det kan jag lova, jag vill inte att Inger ska sluta, hon är ju mkt mkt bättre än Liselott! Liselott är så jävla tjurig och bara klagar på en hela tiden och det är jävligt jobbigt!! Men men,

Idag när jag & Emma va me Alma ute o rökte så kom Rasmus<3 Eftersom jag inte visste att han var i skolan idag så kan man säga att jag blev lite chockad, men jag kan typ "kontrollera" mig själv nu när jag ser han;P Så nu har Alma & Emma sett han framifrån, ÄNTLIGEN säger jag bara!!;) hehe..
Sen åkte dom iväg som vanligt, undra vart dom åker hela tiden egentligen;P skulle man allt vilja veta;) hehe,

Idag är det bara 10 dagar kvar!!;D Längtar aset!
Längtar mkt tills den 14 med!! Säger bara ett ord, FESTA!!!;D

Och idag är det hockey med, mot Brynäs:) Just nu står det 2-2, hoppas att Hv vinner så kan jag mobba Peter!;P haha,
Men nu måste jag skriva färdigt min analysmall till svenskan imon, kanske skriver senare om hockeyn o så:P

Bye Bye so long;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: