Hockeyfreaket

Måndag.

Kategori: Allmänt

Egentligen så hade jag ingen lust att skriva om dagen, men eftersom jag e rastlös så kan jag väl skriva lite ändå:P
Idag så va de ju skola igen, de va bara de att hela skolan va lediga, förutom 1orna & 3orna som går florist! Fan va cepigt!! Det va bara vi på hela skolan, vi fick inte ens nån vettig mat! Vi fick macka från Mackmakeriet..
I skolan så gjorde vi bara massa tråkiga saker!:/ Och usch vad jag hatar Liselott!!!!!! Hon är verkligen mitt hatobjekt!! Jag kmr aldrig att gilla henne!!!! GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH vad jag hatar henne! Hon förstör verkligen min dag! Och efter jul kmr hon tillbaka på heltid, usch usch usch usch usch usch usch uch usch usch !!! Jag vill inte det, jag vill att Inger ska vara kvar!! Men nä, då ska idiotLiselott komma o förstöra allt!!!!! FUCK YOU!!!! Nää nu måste jag tänka på nåt annat innan jag skadar nåt elr nån!

Var hemma vid typ kvart över fem idag, höll på att missa var jag skulle gå av nånstans!xD hahahaha,
Imon så skulle jag egentligen gå o lämna Majas kamera till henne, men det visade sig att jag inte ska hem imon, jag ska sova hos syster till onsdag för då ska jag med henne plus en till syster till Ullared!:D ska bli grymt kul att åka dit! har inte vart där på över ett år tror jag.. Så ska bli kul att åka dit, ska bara kolla på saker till mig har jag tänkt, men det lär jag ju typ inte lyckas med, men måste tänka på min ekonomi!
Och på torsda så är det hockey me, men eftersom jag kom på att jag måste boka min biljett typ nyss så nu när jag skulle kolla det så fanns det inga ståbiljetter kvar!:/ bara en sittplats typ, på sektion O, men vafan, den kostar 255 kronor! Vet inte om jag har lust att lägga det på en hockeybiljett, men får väl säga det till pappa o se om jag ska ta den ändå.. Vill ju fan gå på torsda, det e ju då Frölunda kmr liksom o dom matcherna brukar ju bli rätt bra! Så vill helst inte missa den! Men får väl snacka med far min o se hur jag får göra:) Hoppas hoppas att jag får gå!!:) ska ha min nya tröja o allt då!!:D ;P

Idag spelade Hv mot Luleå, det blev 1-1 i sudden, tkr att Håve gott till sudden alldeles för många ggr nu, fast hellre oavgjort än förlora tkr jag ju, för då får dom ju iaf en poäng:)

Men nu ska jag prata med pappa om biljetten, skriver sen om jag får elr inte:P

Bye Bye So Long:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: