Hockeyfreaket

Måndag.

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu, slutade vid kvart över tolv, men ska vänta på Helena som slutar vid fem:/ segt!!
Sen ska jag med henne hem o sova där för imon så ska jag, hon & Eva till Ullared!:D mkt längesen jag va där!!
Ska bli gött att träffa Marcus idag med, han e så grymt underbar den ungen!:D <3

Har sett Hampus flera ggr idag med:D men kan inte sluta tänka på i lördas! xD men så kul va de!!:D

Vet fan inte vad jag ska hitta på fram tills fem, Alma ska lämna mig vid tre!:( bara lämna mig sådär! men men:P

Jag har så grymt tråkigt så jag vet fan inte va jag ska ta vägen!!!!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!
Men får väl sitta här o vänta på Frida o dom, som jag har gjort typ två ggr redan, klockan har ju fan hunnit bli fem-halv sex innan man kmr från skolan då! Men hellre sitta här o uggla än att vara ute på stan i kölden i flera timmar ensam, här behöver man ju iaf inte frysa! för om jag skulle gått på stan i flera timmar nu så hade jag ju fan frusit ihjäl, och upp till Eva o dom pallar jag inte att gå just nu! visst, det är inte så långt, men ändå:P

Vet inte vad jag ska skriva mer nu, kanske kunde skriva på min novell medans jag sitter här o har tråkigt.. den skulle ju vart inne idag, men jag vet inte hur jag ska fortsätta på den och så har jag inget vettigt slut:/ får fundera på det . .
Måste hämta min biljett idag me, annars så kmr dom släppa vidare den till andra som vill ha biljett! Och det får dom fanimej inte göra!!!!
Längtar tills imon, då bär det av till Ullared:D

Bye Bye So Long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: