Hockeyfreaket

Måndag.

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag igen, hade data och sen bild, på bilden gjorde vi nån grej, typ bordsdekoration.. Det va segt!! Men mellan lektionerna så hade vi tre timmar rast..
Imon är det temadag:/ vi ska va med fågelprästen xD haha, fy fan vad jag kmr skratta om han börjar göra massa olika ljud!! xD Sen ska vi göra massa annat me, slutar vid 14.00, två timmar senare än vad jag brukar göra på tisdagar!:/ men men, på onsda så är vi lediga halva dan, hoppas det går nån tidig buss som jag kan ta hem! Annars så kmr jag dö om jag måste gå på stan i flera timmar! Men får se hur det blir, kanske sover hos Eva o dom annars.. Sen på torsdag så är det vanlig dag, till fyra går vi då.. Och på freda är vi lediga!!:D härligt!!;P så då blir det hemma o sova, sen in till Jkpg o festa järnet me Maja,Petra,Alma,Emma,Frida,Julia,Nicole & kanske Malin!:D fan va kul vi ska ha!!;P

Idag när jag kom till skolan så var det typ storm ute! När jag var på väg upp till skolan så höll jag ju fan på att blåsa bort!xD hahaha,
Om ni kollar min bdb: www.hockeyfreaket.bilddagboken.se så kan ni kolla på bilder från stormen, för jag orkar inte lägga in bilderna här också:P

Idag är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller!!:D Fan va gött!;)
Idag kom jag på me att det kanske inte är så dumt att Rasmus faktiskt vet om att det finns nån som gillar honom;P För egentligen så är det ju bara bra att han vet det, för då kanske han vill ta reda på vem det verkligen e som gillar honom, och då kanske han märker att jag kollar extra mkt på honom när jag ser han;) och då kanske han bara:
-Hmm, jaha det kanske är hon som gillar mig:)
Haha, kan ju alltid hoppas att han börjar gilla mig me då, men de e ju ingen risk!:/

Kanske skriver senare:P

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: