Hockeyfreaket

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Skola idag då, började som vanligt vid 8.10, men slutade vid 11.00 igen.. Gjorde bara praktiskt idag, förberedde massa till Öppet Hus den 22 november! Kom dit vettja;P 10-13:P

Jag,Petra,Frida & Emma käkade i skolan, sen tog tre av oss 10an ner till stan, Petra tog bussen hem till sig..
Frida drog också hem, jag & Emma gick runt på stan, först va vi på apoteket och sen så gick vi till Donken och käkade glass:P sen gick vi och kollade efter jacka till mig, jag hittade nåra fina på Stadium, sen gick vi o kollade på mössor, för jag vill ha en mössa me:P Hittade en cool randig mössa på Stadium, så go va den;P men kmr inte ihåg va den kostade, men ska prova den igen och se om jag fortfarande vill ha den;P
Tog bussen vid 13.45 hem sen, har inte gjort så mkt sen dess.. Va o lämnade lite stuff i "extrahuset" och då hittade jag massa filmer jag ville kolla på, så tänkte jag skulle kolla på dom:P

Imon ska jag åka skridskor, wish me luck!;) hahahahaha, vilken syn det kmr bli!! xD det kan jag lova!! ;P x'D
Fuck vad jag kmr skratta asså! xD haha,

Imon är det min dag med!:D Nu är det endast 6 timmar och 9 minuter kvar;P

Men ska dra nu, mitt msn e helt fucked up me!:/ går inte att skriva till människor:S
/Puss Puss<3 

Kommentarer

  • Petra säger:

    Haha klart jag blir arg när du vägrar säga vem xD men sen reagerade jag kanske lite extra mycket oxå för att jag va trött ^^' haha...men det måste vi verkligen göra sen när frida fyller :P

    2008-11-15 | 16:27:35
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha xD, o du vet fortfarande inte vem;P men jag skrattade ju mest åt dig när du blev arg;)xD hahaha

    jaa detta måste verkligen göras om!!:D

    2008-11-16 | 19:39:58
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/
  • Maja säger:

    haha men jag vet vem du messade med, ägd!!!!!xD



    <3

    2008-11-17 | 23:07:17

Kommentera inlägget här: