Hockeyfreaket

Skolan!

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och väntar på att Frida & Petra ska sluta sin historia, idag igen gör jag de:P men de e bara för att jag o frida ska på bio senare ikväll, och jag kan ju inte åka hem emellan eftersom jag har ett X antal mil att åka varje dag!:/ men men, kul att sitta här;P haha, innan bion så ska vi käka taco tallrik på Kaffe Paus, mums!!;P men kan ju inte sitta där o uggla i all evighet så vet inte vad vi ska hitta på innan bion, efter bion så ska jag hem till Eva, ska sova där..
Så imon kmr jag inte ha långt alls till skolan, gött!;) hehe,

På lördag så ska vi ha Öppet Hus på Bäckadal me! Kom o hälsa på vettja;) från 10-13 har ni på er att komma;P haha, sen efter det så ska jag o Alma o kanske Lina gå o käka pizza och sen drar vi till hockeyn, min fot kmr typ gå av!!:O :/ men men, det får jag fan ta! kan inte missa hockeyn nu, har ju inte varit på hockey på aslänge!!!!:/ eftersom det varit uppehåll o massa skit!:/
och imon så skulle ju det där släktträdet vara inlämnat, men eftersom det är hemma på min dator så kan jag ju inte lämna in det eftersom jag inte kmr va hemma idag.. men får ta det en annan dag då, pallar liksom inte skriva om allt nu! så Inger får väl skälla på mig då;P haha, men Inger e så snäll så jag tror inte att jag kmr få världens utskällning direkt! jag e ju *host* snällast i klassen liksom;D hahahahaha xD

Imon så är det en vanlig fredag, tror jag, inte nåt särkilt som händer, inte mer än att jag ska hem o ta det jävligt lungt! Ska inte stressa nåt, om jag inte får en miljon uppgifter som dom vill att jag ska göra, men då säger jag att jag har läxa elr nåt..

Fan nu vill jag att dom ska sluta, och jag har typ bara suttit här i tjugo minuter, det e ca. 40 minuter kvar!:/ tiden kmr gå väldigt långsamt känner jag:/

Nu har jag fan inget mer som jag kan skriva om, men hörs väl gott folk:P

/Puss Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: